• Zwroty i reklamacje

Nie musisz się spieszyć. Czas na zwrot to aż 30 dni.
Przed zwrotem napisz lub zadzwoń:
kontakt@fajnymaluch.pl ; nr tel. 882 707 002.
Dla Twojej wygody, koszty zwrotu pokrywamy my!

Jeżeli podejrzewasz, że produkt jest uszkodzony, nagraj film z otwierania przesyłki. Dzięki temu przewoźnik będzie mógł precyzyjniej odnieść się do ewentualnej reklamacji.

Nie każdy zakup możesz zwrócić. Niektóre produkty, jak na przykład bielizna czy towar na zamówienie (np. łóżeczko z grawerem) nie podlegają zwrotowi.
Przesyłając informację o chęci zwrotu należy dołączyć dowód zakupu - kopię faktury lub inny dowód umożliwiający identyfikację transakcji. Zwracany przedmiot musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania. Powinien zostać zapakowany (najlepiej w oryginalne opakowanie) w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.

Zwroty realizowane są za pośrednictwem DPD oraz InPost (również przy pomocy Paczkomatów InPost).

banery_inpost_zwroty_350x200_darmowy_zwrot-2.jpg             
dpd_pickup_kurier_paczka.jpg