Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Kategorie
- Klocki
- Lalki i akcesoria
- Zabawki edukacyjne
- Dziecięce namioty TIPI i akcesoria
- Dziecięce suche baseny z piłeczkami
- Dziecięce Kuchnie i akcesoria
- Koniki Hobby Horse dla dzieci
- Torby z uszami dla dzieci
- Zabawki dla niemowląt
- Zabawa w sklep - sklepiki dziecięce i akcesoria
- Zabawa w dom / Dziecięce AGD
- Zabawki do kąpieli
- Zabawki warsztat i narzędzia dla dzieci
- Zabawki mały farmer rolnik
- Zabawa w dentystę
-

-
Kategorie
- Klocki
- Lalki i akcesoria
- Zabawki edukacyjne
- Dziecięce namioty TIPI i akcesoria
- Dziecięce suche baseny z piłeczkami
- Dziecięce Kuchnie i akcesoria
- Koniki Hobby Horse dla dzieci
- Torby z uszami dla dzieci
- Zabawki dla niemowląt
- Zabawa w sklep - sklepiki dziecięce i akcesoria
- Zabawa w dom / Dziecięce AGD
- Zabawki do kąpieli
- Zabawki warsztat i narzędzia dla dzieci
- Zabawki mały farmer rolnik
- Zabawa w dentystę
-
-
Zwroty i reklamacje
Nie musisz się spieszyć. Czas na zwrot to aż 30 dni.
Przed zwrotem napisz lub zadzwoń:
kontakt@fajnymaluch.pl ; nr tel. 882 707 002.
Dla Twojej wygody, koszty zwrotu pokrywamy my!
Jeżeli podejrzewasz, że produkt jest uszkodzony, nagraj film z otwierania przesyłki. Dzięki temu przewoźnik będzie mógł precyzyjniej odnieść się do ewentualnej reklamacji.
Nie każdy zakup możesz zwrócić. Niektóre produkty, jak na przykład bielizna czy towar na zamówienie (np. łóżeczko z grawerem) nie podlegają zwrotowi.
Przesyłając informację o chęci zwrotu należy dołączyć dowód zakupu - kopię faktury lub inny dowód umożliwiający identyfikację transakcji. Zwracany przedmiot musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania. Powinien zostać zapakowany (najlepiej w oryginalne opakowanie) w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.
Zwroty realizowane są za pośrednictwem DPD oraz InPost (również przy pomocy Paczkomatów InPost).
Przed zwrotem napisz lub zadzwoń:
kontakt@fajnymaluch.pl ; nr tel. 882 707 002.
Dla Twojej wygody, koszty zwrotu pokrywamy my!
Jeżeli podejrzewasz, że produkt jest uszkodzony, nagraj film z otwierania przesyłki. Dzięki temu przewoźnik będzie mógł precyzyjniej odnieść się do ewentualnej reklamacji.
Nie każdy zakup możesz zwrócić. Niektóre produkty, jak na przykład bielizna czy towar na zamówienie (np. łóżeczko z grawerem) nie podlegają zwrotowi.
Przesyłając informację o chęci zwrotu należy dołączyć dowód zakupu - kopię faktury lub inny dowód umożliwiający identyfikację transakcji. Zwracany przedmiot musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania. Powinien zostać zapakowany (najlepiej w oryginalne opakowanie) w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.
Zwroty realizowane są za pośrednictwem DPD oraz InPost (również przy pomocy Paczkomatów InPost).

